آزادی ۳۰ زندانی در بازدید رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سومین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در زندان مرکزی مشهد با زندانیان این ندامتگاه مستقیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خراسان رضوی؛ صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با همراهی حسینی مدیر کل زندانهای استان از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد. صادقی در این بازدید که در سومین روز از هفته قوه قضاییه صورت گرفت، از اماکن مختلف بازدید نمود و درجهت ارزیابی اقدامات اصلاحی و تربیتی جاری در زندان با تعدادی از زندانیان بطور مستقیم دیدار و گفتگو کرد.

آزادی ۳۰ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

در ادامه رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندانهای خراسان رضوی به همراه معاونین خود در ویژه برنامه میز خدمت قضایی مستقیم و بیواسطه به درخواست های قضایی زندانیان پاسخگویی کردند.

شایان ذکر است در خاتمه این برنامه آیین آزادی ۳۰ نفر از زندانیان که حائز شرایط قانونی استفاده از ارفاقات قضایی بودند برگزار شد و این تعداد از زندانیان حکم آزادی خود را از رئیس کل دادگستری استان دریافت کردند.

آزادی ۳۰ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد

حسینی مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی ضمن قدردانی از همگرایی و هم افزایی مجموعه قضایی استان با زندان‌ها گفت: تعامل موثر بین این دو مجموعه قطعاً در پیشبرد اهداف نظام زندانبانی اسلامی مبتنی بر سند تحول قضایی راهگشا و موثر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha