افتتاح مدرسه قرآنی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم

فعالیت های قرآنی زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم به صورت کلاسیک و در مدرسه قرآنی " کریمه " انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، با حضور علی اصغر رنجبر مدیر کل و سید احمد مشرف مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مدرسه قرآنی کریمه اهل بیت (ع) اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم در سومین روز از هفته قوه قضائیه افتتاح شد.

مدیر کل زندانهای قم در جمع زندانیان قرآنی این مدرسه گفت: قرآن نسخه شفا و امید است و هر آنچه که می توانید از این فرصت استفاده کنید بدون شک راه قرآن، مسیر سعادت مادی و معنوی بشریت است و قطعا افرادی که با قرآن مأنوس هستند کمتر دچار انحراف می شوند.

افتتاح مدرسه قرآنی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم

وی هدف از ایجاد این مدرسه قرآنی را ارتقاء سطح فعالیت های قرآنی اردوگاه دانست و گفت: فعالیت های قرآنی در مدرسه کریمه اهل بیت(ع) بایستی هدفمند و مشخص باشد و اطلاع رسانی لازم در تمامی بندها صورت پذیرد تا دیگر زندانیان علاقه مند نیز از این فرصت استفاده کنند.

در ادامه حجت الاسلام سید احمد مشرف مدیر مرکز قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز گفت: فعالیت های قرآنی زندانهای قم مثال زدنی است و اینکه مدیر کل زندانهای استان تاکید به این مهم دارد نشان از اهمیت به ترویج کلام الهی و آیات نورانی قرآن کریم دارد.

وی همچنین به زندانیان گفت: فرصت قرآن آموزی در شرایط گذران حبس یعنی به بهترین شکل ممکن از وقت گرانبها استفاده کردن و خوشا به حال شما که در مسیر قرآن قرار گرفته اید .

در ادامه این برنامه که نماینده قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، اثر هنری صنایع دستی زندانیان اردوگاه به حجت الاسلام مشرف اهداء شد.

افتتاح مدرسه قرآنی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی قم

گفتنی است 66 نفر از زندانیان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی با عشق و علاقه وافری جزء اولین ثبت نام کنندگان در مدرسه قرآنی کریمه اهل بیت (ع) هستند و مقرر است در هفته های آتی به این تعداد افزوده شود.

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha