برپایی «میز خدمت» در سالن ملاقات ندامتگاه تهران‌بزرگ

بمنظور تکریم از ارباب رجوع، مدیر ندامتگاه تهران بزرگ به همراه معاونین و روسای واحدها، با حضور در سالن ملاقات و برپایی میز خدمت به درخواست های خانواده های مددجویان رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و در راستای حقوق شهروندی و در جهت اجرای سیاست‌های ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع مدیر ندامتگاه تهران بزرگ به همراه معاونین و روسای واحدهای مختلف با حضور در سالن ملاقات و برپایی میز خدمت به درخواست‌های خانواده‌های مددجویان رسیدگی کردند.

این کار با هدف شناسایی کمبود ها و نواقص و رفع کاستی احتمالی صورت می گیرد و در این ساز و کار امکان دستیابی سریع و آسان خانواده‌های زندانیان به مسئولین زندان جهت انعکاس مستقیم و بی واسطه مشکلات فراهم می گردد که تا جای ممکن این مشکلات در میز خدمت رفع شده و یا راهنمایی‌های لازم برای ارجاع به سایر قسمت‌ها صورت می گیرد.

با برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره خانواده‌های مددجویان با مسئولین زندان روند ارائه خدمت به مددجویان و خانواده‌های زندانیان تسهیل و تسریع می گردد.

در میز خدمت خدماتی از جمله مشاوره قضایی، پاسخ به استعلامات کیفری و پرونده‌ای، نوبت دهی و اعطای ملاقات کابینی و حضوری، وصول و پیگیری ابلاغیه‌ها و احکام مرخصی و آزادی و ... انجام می گیرد.

شایان ذکر است این برنامه به صورت هفتگی برای تمامی واحدهای مجتمع در سالن ملاقات انجام می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha