آزادی ۳۲ نفر از زندانیان استان قزوین

در اولین روز از هفته قوه قضاییه، رئیس کل ، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان بهمراه مسئولان قضایی و جمعی از قضات در زندان مرکزی قزوین حضور یافته و با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، رییس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان یکی از برنامه ها و اولویت های دستگاه قضایی استان بوده و هست و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قانونی زمینه آزادی زندانیان دارای شرایط را فراهم سازیم.

آزادی ۳۲ نفر از زندانیان استان قزوین

وی افزود: در سال جاری برنامه حضور قضات در زندان و بررسی مسائل و مشکلات زندانیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و قطعاً این دیدارها روند آزادی زندانیان را تسریع خواهد کرد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: افزایش صدور آرای جایگزین حبس و استفاده از نهادهای ارفاقی به منظور کاهش جمعیت کیفری هدف گذاری شده و قضات استان در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه دارند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: رفتار زندانیان در دوران تحمل حبس در روند آزادی آنها موثر است و هرچقدر در مسیر اصلاح قرار گیرند قطعاً دستگاه قضایی نیز برای آزادی آنها تلاش خواهد کرد.

آزادی ۳۲ نفر از زندانیان استان قزوین

گفتنی است در این بازدید ۳۲ نفر از زندانیان زندان مرکزی قزوین با استفاده از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha