دیدار مردمی مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در مساجد ارومیه
مراد فتحی مدیرکل زندانها در مسجد امام رضا(ع) محله شاهرخ آباد ارومیه

به مناسبت هفته قوه قضائیه مراد فتحی مدیرکل زندانها با برنامه ریزی و اعلان قبلی در مسجد امام رضا(ع) خیابان شهید مروت ارومیه حضور یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، به مناسبت هفته قوه قضائیه مراد فتحی مدیرکل زندانها با برنامه ریزی و اعلان قبلی در مسجد امام رضا(ع) خیابان شهید مروت ارومیه حضور یافت ضمن اقامه نماز مغرب و اعشاء با نمازگزاران این مسجد و برگزاری ملاقات های مردمی به درخواست‌های ساکنین این مناطق رسیدگی و دستورات لازم را در مورد هر یک از آنها صادر کرد.

این میزخدمت با مشارکت معاون قضائی رئیس کل و معاون دادستان بمناسبت اولین روز هفته قوه قضائیه برگزار می گردد 16 در خواست رسیدگی در حوره های محکومین مالی ، مرخصی زندانیان و مسائل ردمال و اعمال محکومیت های جایگزین حبس مطرح شد.

حضور مرتب در مساجد شهر، برپایی دفتر دائمی ارتباطات مردمی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه که جمعه هر هفته یکی از مسئولان قضایی استان قبل از خطبه های نماز جمعه به ارائه خدمات قضایی به نمازگزاران می پردازند و با برنامه هایی از این قبیل این ارتباط را در مرکز استان و حوزه‌های های قضایی حفظ کرده است ولی در هفته قوه قضائیه این حضور پررنگ‌تر می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha