دیدار اعضای شورای عالی قضایی استان کردستان با امام جمعه سنندج

همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه، مدیرکل زندان های استان کردستان همراه با اعضای شورای عالی قضایی استان با امام جمعه سنندج دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان کردستان، صبح امروز و همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه، اعضای شورای قضایی استان با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان در این دیدار اظهار کرد: در هفته قوه قضاییه سعی می شود که اقدامات دستگاه قضایی به اطلاع عموم رسانده شود.
وی افزود: طی چند سال اخیر سعی شده بر اساس قوانین کشور بتواند یک دستگاه رو به رشد و در تراز بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: سند تحول در زمان آیت الله رئیسی تدوین شد و با رویکرد تحول و تعالی در زمان ریاست آیت الله اژه ای پیگیری شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: قرارگاه مشخصی هم از مرکز و هم در استان ها برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف سند تحول تشکیل شد و در سال ۱۴۰۱ همه اسناد بالادستی در برنامه عملیاتی دادگستری ها و سازمان های تابعه پیاده سازی و ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: با توجه به تجربه سال ۱۴۰۱ و نظرسنجی کشوری، برنامه سال ۱۴۰۲ تدوین شد.
رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: در دستگاه قضایی استان در چند سال اخیر اتفاقات خیلی خوبی افتاده است و سعی کرده ایم همراه کل کشور پیش برویم و رضایتمندی نسبی در استان بین مردم و دستگاه قضایی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در دادگستری و سازمان های تابعه انجام شده و در چند حوزه حائز رتبه در سطح کشور شدیم.
وی اعلام کرد: خوشبختانه چهار نفر از مدیران شورای قضایی استان به عنوان مدیران نمونه کشوری معرفی شدند و امسال نیز قطعاً تعدادی از مدیران به عنوان نمونه معرفی خواهند شد.
رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق خالصانه همراه با عاقبت بخیری عنایت فرماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha