برگزاری جلسه آموزشی و کارگاهی مسئولین مالی و پشتیبانی و عاملین ذیحسابی زندانهای تابعه استان کردستان

جلسه آموزشی و کارگاهی مسئولین مالی و پشتیبانی و عاملین ذیحسابی زندانهای تابعه استان کردستان در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، جلسه آموزشی و کارگاهی مسئولین مالی و پشتیبانی و عاملین ذیحسابی زندانهای تابعه استان کردستان در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در سالن کنفرانس امام خامنه‌ای «مدظله العالی» اداره کل برگزار شد .
در ابتدای جلسه مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص مصادف شدن دوم ذی الحجه سال جاری با سالروز شهادت دکتر چمران و نصار صلوات برای شادی ارواح مطهر این شهید والامقام توضیحاتی عنوان نمود .
در ادامه در مورد حذف شرایط سنتی و الکترونیکی شدن کلیه اقدامات مالی بیان نمود ، همکاران باید در این زمینه به روز بوده و اشرافیت کافی و کامل را در زمینه اطلاعات مالی لازم و قوانین و محاسبات مالی داشته باشند .
سپس به گستردگی حوزه مالی زندانها اشاره کرد و اظهار داشت که کلیه خریدها با دقت کافی و با نظارت میدانی شخص کارپرداز صورت پذیرفته و نهایت صرفه جویی را لحاظ نمایند ، برنامه ریزی لازم برای انبارها اعم از میزان موجودی ، مصرفی ، تاریخ انقضاء اجناس ، کنترل کیفیت اجناس و ...
تأکید نمود و عنوان نمود که تمامی عاملین ذیحساب زندانهای تابعه بایستی اشرفیت کامل به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت را داشته باشند و کلیه خریدها از طریق سامانه مذکور خریداری گردد .
در ادامه جلسه خسروی معاون اداری و مالی ، مرادی ذیحساب و سایر کارکنان حوزه مالی و پشتیبانی اداره کل نکات و موارد لازم برای ثبت و صدور اسناد مالی ، خرید اقلام و وسایل مورد نیاز و ... را برای همکاران حاضر در جلسه یادآوری شد .

در پایان جلسه نیز آموزش های لازم در خصوص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و نحوه ثبت سفارش خرید و سایر موارد مورد نیاز برای همکاران به صورت کارگاه آموزشی تشریح گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha