برگزاری جلسه توجیهی پرسنل شیفتی زندان‌های استان کردستان

جلسه توجیهی پرسنل شیفتی ( پاسیاران ، مراقبین و مامورین بدرقه ) زندانهای استان کردستان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان کردستان ، جلسه توجیهی پرسنل شیفتی ( پاسیاران ، مراقبین و مامورین بدرقه ) زندانهای استان در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ در محل سالن امام خامنه ای «مدظله العالی» اداره کل به صورت ویدئوکنفرانس با زندانهای تابعه برگزار شد .
در ابتدای جلسه مجتبی محمدی مدیرکل زندانها استان اظهار داشت که نظم و انضباط باید سرلوحه تمام کارها قرارگرفته و کلیه همکاران باید وقت شناسی را در مراحل زندگی و کاری مدنظر قرار دهند .
سپس به تشرح وظایف شیفتی و عملیاتی و اهمیت کار و وظیفه آنها پرداخت و بر یکپارچگی و عدم جدایی نیروها و اقدام به صورت ید واحده با توجه به سخت شدن شرایط زندانبانی و حساسیت موضوع و حفظ هوشیاری و توجه به امنیت زندان با اجرای وظایف محوله برابر آیین نامه تأکید نمود .
همچنین تشدید اقدامات کنترلی در دربهای ورودی و بازرسی دقیق افراد و خودروها به صورت مستمر و با حساسیت ویژه و پرهیز از روزمرگی را عنوان نمود .
در ادامه به تلاش اداره کل در راستای توجه به رفاه و معیشت کارکنان اشاره نمود و انجام وظایف برابر دستورالعمل توسط عوامل شیفتی ، اسکان در شهرستان محل خدمت جهت حضور به موقع در زمان احضارها و شرایط ضروری و قابل قبول نبودن هرگونه سهل انگاری و سستی در انجام وظیفه را خواستار شد .

برگزاری جلسه توجیهی پرسنل شیفتی زندانهای استان کردستان
در ادامه جلسه فرمانده یگان حفاظت ، روسای ادارات حفاظت و اطلاعات و بازرسی نیز موارد و موضوعات حوژه مربوطه را در راستای ارتقاء حفاظت فیزیکی و برقرار ز بیان نمودند .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha