توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در زندان مرکزی قزوین

شهرداری قزوین برای توسعه و بهسازی زیرساخت های فرهنگی به کمک زندان مرکزی می آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، مهدی صباغ در حاشیه بازدید از زندان مرکزی ازحمایت شهرداری برای توسعه طرح های اصلاحی و تربیتی زندانیان و خانواده‌های آنها خبر داد.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال وحرفه آموزی و فرهنگی و تربیتی افزود: همه وظیفه داریم با تمام امکانات برای حمایت از طرح های اصلاحی وحمایتی زندانیان و خانواده‌ها تلاش کنیم.

توسعه زیر ساخت های فرهنگی  زندان مرکزی قزوین

شهردار قزوین بیان داشت: زندان بخشی از جامعه است و ضمن برقراری نظم و امنیت، می بایست با اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی، زمینه بازگشت مجرمین و بزهکاران را به جامعه فراهم ساخت.

وی در خصوص مرمت وبهسازی هواخوری برای ورزشهای همگانی اندرزگاه ها و دیوار نویسی ونگارگری فرهنگی فضاهای عمومی زندان، مشارکت در ساخت پارکینگ برای کارکنان و آسفالت محوطه بیرونی قول مساعد داد .

توسعه زیر ساخت های فرهنگی  زندان مرکزی قزوین

مدیرکل زندان‌های استان قزوین نیز اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد؛ افزایش جمعیت کیفری در زندانها نتیجه کم کاری تربیتی خانواده و جامعه است . زندان نباید در مقابل این کم‌کاری ها تنها بماند و مسئولیت اصلاح زندانی بر دوش همه نهادهای اجتماعی می باشد.

بهرامی خاطرنشان کرد: ازهمه نهادهای شهری و اجتماعی، کارآفرینان ، جهادگران و خیرین نیکوکار انتظار داریم ؛ وارد عرصه قرارگاه اجتماعی زندان شوند تا زندانی درمسیر درست زندگی هدایت و اصلاح شود.

مدیرکل زندانهای استان در پایان از حضور ارزشمند مسئولان عالی شهری در زندان‌ تشکر و قدردانی نمود و آنرا نقطه آغاز تعامل سازنده برای توسعه برنامه های زندان دانست.

شهردار قزوین نیز در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندان مرکزی، طرح های شغلی زندانیان را اقدامی ارزشمند خواند و مورد تقدیر قرار داد.

انتهای خبر/

توسعه زیر ساخت های فرهنگی  زندان مرکزی قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha