برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان زن زندان‌های خراسان جنوبی

سومین جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان زن زندان های استان خراسان جنوبی در اندرزگاه زنان بیرجند برگزار شد.

به گزارش پایگاه اصلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، معاون سلامت،اصلاح وتربیت زندانهای استان در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت : ورزش زندان ها روز به روز پر تلاش تر از گذشته در حال برگزاری است و در برگزاری فعالیت های ورزشی به دنبال توسعه فرهنگ ورزش در زندانها هستیم.

«آذرمهری» افزود : آگاه سازی بیشتر افراد از فواید ورزش، استفاده بهینه از امکانات موجود بر اساس برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیروها و مربیان مجرب از جمله راه های ایجاد پویایی بیشتر در ورزش است.

وی با اشاره به مسئولیت مهم پرسنل سازمان زندان ها به ویژه بانوان در راستای اصلاح و تربیت مددجویان، خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین کارکنان زندان ها در تلاشیم این قبیل فعالیت ها در زندان ها برای پرسنل و مددجویان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی، زندانبانی را حرفه ای بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان زن زندان ها از جمله اهداف مهم برگزاری این مسابقات بوده است.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از نفرات برگزیده این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان زن زندان های استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha