حقوق شهروندی در زندان‌های ایلام بخوبی رعایت می‌شود

سردار سلمانی فرمانده انتظامی استان از زندان مرکزی ایلام بازدید کرد و با سربازان‌وظیفه و زندانیان دیدار داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، سردار سلمانی از روند فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان مرکزی ایلام دیدن کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این بازدید گفت: حقوق شهروندی زندانیان به نحو مطلوب رعایت می شود و ارتباط بی واسطه و مستقیم مسئولین زندان با زندانیان به منظور حل مشکلات آن ها، نشان از تلاش شبانه روزی و نگاه مثبت مسئولین زندان است. وی افزود: کرامت انسانی زندانیان در مراکز تأمینی و تربیتی بخوبی حفظ شده و خدماتی که برای اصلاح و بازپروری آنان ارائه می شود جای تقدیر دارد.

حقوق شهروندی در زندان‌های ایلام بخوبی رعایت می‌شود

سردار سلمانی در نشستی با سربازان وظیفه اذعان داشت: خدمت صادقانه و تعهد در عرصه اصلاح و تربیت به پیشبرد اهداف سازمانی و اقدامات تامینی و تربیتی کمک شایانی می کند و بستر را برای بازگشت سالم زندانیان به جامعه فراهم می نماید.

احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام نیز در ابتدای این نشست به شرحی از عملکرد زندان های استان و خدماتی که برای زندانیان و خانواده های آنان ارائه می شود، پرداخت و از سربازان وظیفه به عنوان همکاران تلاشگر در عرصه اصلاح و تربیت یاد کرد. وی افزود: تقویت اقدامات و توسعه فعالیت ها با همکاری و بهره مندی از توان و ظرفیت دستگاه ها و سازمان ها حاصل می شود و در ادامه تصریح کرد: برای تحقق اولویت های سازمانی در سطح زندان ها با این رویکرد برنامه ریزی شده است.

حقوق شهروندی در زندان‌های ایلام بخوبی رعایت می‌شود

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha