پوشش خبری برنامه‌های هفته قوه قضاییه در دستورکار ویژه قرار گرفت

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضاییه با حضور تنی چند از مسوولین دستگاه‌های زیرمجموعه حوزه قضایی اردبیل در صداوسیمای مرکز استان، چگونگی پوشش مناسب خبری برنامه‌های گرامیداشت این هفته بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، با هدف استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی بویژه صداوسیما در انعکاس فعالیت‌های فاخر و امیدآفرین در سطح جامعه و ارتقای آگاهی‌های عمومی نسبت به اقدامات انجام یافته در هفته قوه قضاییه، نشستی با حضور جمعی از مسوولین زیر مجموعه حوزه قضایی با مدیرکل و معاونین صداو سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

در این نشست، امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و نقش بی‌بدیل رسانه ملی در جهت‌دهی افکار عمومی گفت: قوه قضاییه مخصوصا مجموعه زندان‌ها امروزه در تیررس شایعات دروغین رسانه‌های معاند قرارگرفته و یکی از راه‌های مقابله با این هجمه‌ها، انعکاس اقدامات فاخر و شفاف‌سازی خدمات انجام یافته است.

وی خواستار ورود صداوسیما و تولید برنامه‌های مناسب از سوژه‌های خوب خبری در بحث زندانیان موفق، اشتغال زندانیان، کاهش جمعیت کیفری، مراقبت‌های الکترونیکی، اقدامات حقوق بشری در زندان‌ها، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای مددجویان، اقدامات حمایتی برای خانواده نیازمند زندانیان، آزادسازی با مشارکت خیرین و سایر اقدامات فاخر شد.

محسن لطیفی، مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز با تشریح وظایف هر یک از حوزه‌های تحت امر مانند؛ معاونت خبر، سیما، شبکه مجازی، صدا و ... از پوشش صددرصدی اخبار هفته قوه قضاییه در طول این هفته خبرداد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha