حرکت سازمان زندان‌ها بر اساس تکلیف‌محوری و دانش‌گرایی است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها در جمع کارکنان زندان‌های زنجان بر دانایی محوری سازمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در سفر یک روزه ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها به زنجان ،وی ضمن بازدید از اماکن مختلف بهداشتی، درمانی ،فرهنگی، آموزشی و... زندان های مرکز استان،با حضور در جمع کارکنان زندان ها با قدردانی از تلاش های صادقانه همکاران گفت: مقدمه زندانبانی و نگاه ماحبس از احکام اسلام نشات گرفته و نحوه برخورد با مجرمین صرفاً در قالب قوانین و تکالیف تعیین شده انجام می پذیرد.

ابراهیمی با اشاره رویکرد سازمان زندان ها و مدیریت بر اساس دانایی محوری افزود:مدیریت بر اساس دانایی محوری قطعاً بر پایه خدامحوری نهاده شده و اگر کسی قلم ، فکرو قدمش در راه خدا باشد بی شک با رویکرد سازمان زندانها همسو است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور با تاکید بر ضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان ها خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی دانایی محوری در سازمان زندان ها کاهش جمعیت کیفری زندان ها و در نتیجه اثربخشی برنامه های اصلاحی و تربیتی در مجرمین است، که این موضوع باید در محورهای مختلف از جمله افزایش مجازات های جایگزین حبس ،حرفه آموزی و اشتغال حداکثری زندانیان مدیریت گردد.

لازم به توضیح است در سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان ها به زنجان سیمای زندان مرکز زنجان و ساختمان بازسازی شده بند یک اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان به دست ایشان افتتاح شد.

گفتنی است در این سفر دکتر ابراهیمی با حضور در اندررگاه های مختلف زندان های مرکز استان،به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha