بازدید ۵ ساعته مدیرکل زندان‌های استان تهران از ندامتگاه قزلحصار

در جلسه هماهنگی و تعامل مدیران و مسئولین زندان های رجایی شهر و قزلحصار، مدیرکل زندان های استان تهران، ساماندهی نحوه نگهداری زندانیان را در دستور کار قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه تعامل ساماندهی نحوه نگهداری زندانیان با رویکرد ارتقاء کارکرد حبس، با حضور مدیرکل، معاون سلامت، اصلاح و تربیت، رییس اداره حفاظت اطلاعات و فرمانده یگان حفاظت اداره کل و مدیران، معاونین و مسئولین ادارات و واحدهای زندانهای رجایی شهر و قزلحصار برگزار شد.

سید حشمت‌الله حیات‌الغیب در این جلسه گفت: ساماندهی در خصوص نحوه نگهداری از حیث نوع جرم، سابقه در اولویت دوم ریاست سازمان زندان‌ها را تاکید کرد و رعایت طبقه بندی را در همه زندان‌های استان الزامی دانست.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با الزام در رعایت اولویت دوم سازمان اظهار داشت: با رعایت نحوه طبقه بندی، توسعه برنامه‌های فرهنگی، اصلاحی و حمایتی با هدف کاهش آسیب و بازاجتماعی شدن زندانیان مبتنی بر توانمندسازی، اشتغال تولیدمحور، سلامت فراگیر را نیز مد نظر داشته باشید.

گفتنی است با حضور ۵ ساعته مدیرکل زندان‌ها و هیبت همراه در ندامتگاه‌قزلحصار، اماکن عمومی و محل اسکان زندانیان مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha