سفر مدیرعامل ستاد دیه کشوربه استان زنجان

مدیرعامل ستاد دیه کشور با حضور در استان زنجان و دیدار با پرسنل ستاددیه استان ،ضمن بررسی پرونده زندانیان جرائم غیرعمد باهمراهی مدیر کل زندان ها و مدیرنمایندگی ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این دیدار که در محل دادگستری استان برگزار شد، شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور از تمهیدات صورت گرفته در دستگاه قضایی استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد قدردانی و گفت: مردم انسان دوست استان زنجان علیرغم پایین بودن جمعیت آماری همواره به عنوان یکی از استان های پیشرو در کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نقش ایفا کرده است.

در این جلسه رئیس کل دادگستری استان از حضور پر خیر و برکت مدیرعامل ستاد دیه کشور به استان زنجان قدردانی و بیان کرد: شیوع بیماری کرونا در سطح استان زنجان فرصتی شد تا از تعطیلی برنامه های حضوری گلریزان به بهترین شکل ممکن استفاده شود و بالاترین میزان کمک های مردمی به نسبت جمعیت استان در سطح کشور جمع آوری و برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هزینه گردد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ملی بعد از اتمام بیماری کرونا در سطح استان به بهترین شکل ممکن مدیریت و بحمدا.. هر ساله شاهد افزایش چشمگیر کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم .لازم به توضیح است در ابن سفر پرونده های ویژه جرائم غیر عمد استان با نظر مساعد مدیر عامل ستاد دیه کشور جهت بررسی و مساعدت به ستاد دیه کشورارجاع داده شد.

سفر مدیرعامل ستاد دیه کشوربه استان زنجان

گفتنی در این سفر مدیر عامل ستاد دیه کشور با حضور در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از همکاری و همراهی مدیریت و کارکنان ابن مجموعه با اهداف و برنامه‌های آزادی زندانیان جرائم غیر عمد قدر دانی نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha