برگزاری جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان

جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان با هدف تبیین اولویت های پنج گانه سازمان با حضور رؤسای زندانها و مدیران عامل انجمن حمایت شهرستان های تابعه و مدیر بنیاد تعاون برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، جلسه شورای اداری‌ زندانهای استان با هدف تبیین اولویت های پنج گانه ریاست محترم سازمان با حضور روسای زندانها و مدیران عامل انجمن حمایت شهرستان های تابعه و مدیر بنیاد تعاون زندانهای استان در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ در سالن جلسات امام خامنه ای «مدظله العالی» اداره کل برگزار گردید .
محمدی مدیرکل زندانهای استان ضمن خیر مقدم به مدعوین و حاضرین در جلسه با تاکید بر اجرای اولویت های پنج گانه سازمان و سند چشم‌انداز تحول و توسعه سطح خدمات رسانی به مددجویان بیان نمود ؛ رایزنی های صورت گرفته با استاندار محترم زمینه سازی ایجاد مشاغل خانگی را برای خانواده های زندانیان فراهم نموده که نیاز است مدیران عامل انجمن های حمایت با همکاری روسای زندانها نسبت به شناسایی مددجویان و جذب بودجه تخصیص یافته در سریعترین زمان ممکن اقدام نمایند.
ایشان در ادامه سخنان بر اهمیت ثبت خدمات و اقدامات صورت گرفته در سامانه erp ‌به منظور جذب و تخصیص اعتبارات سازمانی به انجمن های حمایت زندانیان تاکید نمود .

برگزاری جلسه شورای اداری زندانهای استان کردستان
مجتبی محمدی در ادامه بر پیگیری و شناسایی خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش با استفاده از توان حداکثری مددکاران زندانها و انجمن های حمایت زندانیان و برگزاری جلسات مشترک مدیر عامل انجمن هر شهرستان با روسای زندانها و با حضور خانواده های زندانیان و دعوت از جامعه پزشکی و روانشناسان به منظور رفع مشکلات خانواده ها و فرزندان زندانیان به صورت برنامه های مدون اقدام نموده و گزارش فعالیت ها به صورت کامل و جامع به اداره کل استان ارسال گردد .

سپس به رؤسای زندانها و مدیران عامل تکلیف نمود که در راستای ایجاد زمینه های اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان اقدام نموده و بایستی گام های مهمی در این زمینه برداشت ‌.

در ادامه جلسه رؤسای زندانها و رؤسا و مسئولین ادارات و واحدهای ستادی اداره کل بیان موارد و مشکلات مربوطه پرداختند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha