کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی زندان‌های ایلام/تیتر خبر «او هفت سالگی را در آغوش پدر جشن گرفت» شایسته تقدیر شناخته شد

مدیران روابط عمومی زندان‌ها و مراکز اصلاحی‌وتربیتی کشور با هدف تبیین و بررسی اولویت‌ها و تحول در اطلاع‌رسانی صحیح از خدمات زندانبانی گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، نتایج جشنواره سالیانه روابط عمومی‌ها با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌های کشور اعلام شد.

مسعود نعمتی مسئول روابط عمومی زندان‌های ایلام در ارزیابی و جشنواره سالیانه، جزو رتبه های برتر قرار گرفت و در بخش خبر نیز تیتر"او هفت سالگی را در آغوش پدر جشن گرفت" شایسته تقدیر شناخته شد.

در ابتدای این برنامه یک‌روزه، اولویت‌های سازمان زندان‌ها ازسوی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مورد تبیین و تشریح قرار گرفت. در این راستا علی رستمی تنویر افکار عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی صحیح از زندان‌ها را ضروری دانست و افزود: مدیریت امروز زندان‌ها بر دانایی‌محوری و درایت اتکاء دارد که نتیجه‌اش نیز آرامش حاکم بر زندان‌هاست.

وی بر خلاقیت و نوآوری در اطلاع‌رسانی و الزامات روابط عمومی زندان‌ها تأکید کرد و گفت: خدمات متعدد در عرصه زندانبانی را با رویکرد اعتمادافزایی، اقناع افکار عمومی و به شکل هدفمند خبررسانی و با انعکاس مستمر درمیان مردم مخابره کنید.

رستمی اضافه کرد: معاندین کاری جز انتشار اخبار جعلی ندارند بنابراین بجای پاسخگویی درمقابل این اخبار، لازم است همچنان در اطلاع‌رسانی درست از اقدامات اصلاحی و تربیتی، دست به ابتکار عمل بزنیم تا هم جلوی شایعات را بگیریم و هم خدمات‌رسانی در زندان‌ها را شفاف به جامعه نمایش دهیم.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها اینگونه خاطرنشان ساخت: چهره مثبت زندان‌های کشور اتفاقا کاملا خلاف تصور شایعه‌سازان است بنابراین مخاطب رسانه و شهروند جامعه امروز باید به شکل صحیح در جریان اقدامات متنوع حوزه اصلاحی‌وتربیتی در زندان‌ها به جامعه قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه این نشست حمیدرضا صرامی، استاد دانشگاه و مشاور رئیس سازمان زندان‌ها درباره «ضرورت افق‌گشایی در عرصه روابط عمومی» به بحث و تبادل نظر با حاضرین پرداخت. برگزاری کارگاه‌های «مستندسازی»، «خبرنویسی و اصول خبری»، «عکاسی خبری» و ... از دیگر برنامه‌های این نشست بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha