فعالیت‌های یگان حفاظت باید درچارچوب حقوق شهروندی انجام شود

نشست فصلی فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان تهران با حضور فرماندهان یگان حفاظت و مدیران ستادی در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، جلسه فصلی فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان، با محوریت ابلاغ تدابیر، خط مشی آخرین توصیه های ریاست سازمان زندانهای کشور، فرماندهی یگان حفاظت سازمان و مدیر کل زندان‌های استان تهران در حوزه های عملیاتی، آموزشی، صیانت و پیشگیری، حفاظتی و مدیریت نیروی انسانی علی الخصوص کارکنان وظیفه ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رسول فرحناکی در این جلسه با ابلاغ پیام رئیس سازمان زندان‌ها گفت: عملکرد یگان حفاظت از حین ورود زندانی به زندان‎ و اعزام و بدرقه در معرض دید مردم است و این مردم هستند همه نیروها امنیتی و انتظامی را با یک نظر به ما ارزیابی می کنند.

فرحناکی گفت: به نیروهای کادر و وظیفه در خصوص نحوه برخورد با ارباب رجوع و وظایف خود، مکررا آموزش دهید تا ملکه ذهن آنان شود.

وی در ادامه افزود: سربازان و پایوران وظیفه امانتی هستند که مدتی به ما سپرده شدند با استفاده از روحانیون نسبت به ارتقاء مسائل اعتقادی، مذهبی و دینی آنان، تلاش بیشتری شود.

فرمانده یگان حفاظت در پایان سخنان خود گفت: از آنجائیکه نیروهای یگان حفاظت در حین اعزام و بدرقه با زندانیان سروکار دارند رعایت کرامت انسانی و حفظ حقوق آنان مطابق با دستورالعمل حقوق شهروندی انجام شود.

گفتنی است جلسه فرماندهان یگان حفاظت زندان‌های استان تهران بصورت فصلی در یکی از زندان‌ها برگزار، و مصوبات جلسه در بازده زمانی مشخص، تا حصول نتیجه مورد پیگیری فرمانده یگان حفاظت استان تهران قرار می گیرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha