خانواده زندانیان نیازمند مداخلات مددکاران هستند

سرکشی و بازدید از خانواده زندانیان در زنجان با همت بیشتر در جریان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در برنامه بازدید هفتگی مدیرکل زندان های زنجان از خانواده زندانیان نیازمند، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در منزل دو زندانی اردوگاه حرفه آموزی و زندان مرکزی زنجان با همسر و فرزندان این زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرکل زندان های زنجان در این بازدید ضمن بررسی پرونده قضایی زندانیان، مسیرهای قانونی و قضایی جهت بهره مندی از ارفاقات قانونی را بررسی و طی تماس تلفنی با کارکنان اجرای احکام و مددکاری زندان ها بر پیگیری فوری جهت تسریع در آزادی این زندانیان تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی همچنین ضمن ارزیابی مثبت دیدارها و بازدیدهای چهره به چهره با خانواده زندانیان گفت:مهمترین هدف از سرکشی به خانواده زندانیان حل و فصل نیازهای فوری و ضروری اعضای خانواده زندانیان نیازمند است تا چرخه اصلاح و تربیت در داخل زندان ها با آرامش زندانیان موثرترعمل کند.

بنیادی خاطرنشان کرد :مشکلات اقتصادی اکثر خانواده‌های زندانیان ، آسیب های فرهنگی ،اجتماعی و آموزشی نیز به دنبال داشته که می‌بایست مددکاران انجمن ها ،زندان ها و مراکز مراقبت بعد از خروج با مداخلات فوری گامی موثر در کاهش این آسیب ها بردارند.

لازم به توضیح است که در این بازدید بسته های معیشتی شامل کالاهای اساسی به همراه کمک های نقدی از سوی مدیرکل زندان های زنجان به این خانواده‌ها اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha