مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان ابهر برگزار شد

باحضور مدیر کل زندان‌های زنجان، مسئولین قضایی، اجرایی و جمعی از نیکوکاران و خیرین شهرستان‌های ابهر و خرم دره ،مجمع سالیانه انجمن حمایت زندانیان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرم دره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی مدیرکل زندان های زنجان با قدردانی از همکاری ها و تعاملات سازنده مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان ابهر و خرم دره در پیشبرد برنامه های حمایتی از خانواده زندانیان اظهار کرد: امروزه زندان های جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ضرورت با برنامه ریزی مدیریت می گردد که مهم ترین دستاورد آن اصلاح و تربیت مجرمین است.

بنیادی افزود:زمانی چرخه اصلاح و تربیت مجرمین و برنامه های فرهنگی و تربیتی در داخل زندان‌ها می‌تواند اثرگذار باشد که زندانی دغدغه ای نسبت به وضعیت اعضای خانواده خود نداشته باشد که این موضوع مستلزم حمایت حداکثری از این خانواده هاست.

در ادامه حسین بنیادی از خیرین و نیکوکاران شهرستان های ابهر و خرم دره به جهت همراهی همیشگی با مجموعه زندانهای استان زنجان قدردانی، و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، خانواده زندانیان به لحاظ معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند و قطعاً دست خداوند متعال در حمایت های شما خیرین و نیکوکاران همراهتان خواهد بود.

مدیرکل زندان های زنجان خاطرنشان کرد: پایداری انجمن های حمایت از زندانیان به عنوان یک سازمان مردم نهاد بر اساس حمایت های خیرین بنا شده ،که امیداوارم مردم فهیم و انساندوست شهرستانهای ابهر و خرم دره بیش از پیش به کمک خانواده های نیازمند زندانیان به عنوان یک قشرآسیب پذیر بشتابند.

لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرم دره نیز از اقدامات سازنده مجموعه زندان های استان در بازپروری و توانمندسازی زندانیان و خانواده های آنان قدردانی و بر حمایت مردم نیک اندیش شهرستان های ابهر و خرم دره در رفع گرفتاری های خانواده های زندانیان نیازمند تاکید نمود.

همچنین در این مراسم روسای دادگستری شهرستان های ابهر و خرم دره و فرماندار شهرستان خرم دره نیز ضمن ایراد سخنرانی، خیرین و نیکوکاران شهرستان های حوزه مسئولیت خود را برای کمک به انجمن حمایت از زندانیان دعوت نمودند.

در پایان این مراسم و پس از جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از خانواده زندانیان ،دو نفر از داوطلبین با برگزاری انتخابات به عنوان بازرسین انجمن حمایت از زندانیان برای سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha