برگزاری جلسه باز NA در زندان تویسرکان

جلسه باز انجمن معتادان گمنام(NA) با حضور زندانیان تویسرکانی در زندان این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، جلسه باز انجمن معتادان گمنام با مشارکت و استقبال کم نظیر زندانیان زندان تویسرکان و اعضای فعال این انجمن در محوطه زندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عبدالوند رئیس زندان تویسرکان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و مدعوین تاثبرگذاری رفتارهای اجتماعی مبارزه با اعتیاد را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: انسان های گرفتار در دام اعتیاد با دیدن افراد بهبود یافته و هم نوعانی که توانسته اند بر این بیماری غلبه کنند با انگیزه ای مضاعف به جنگ با اعتیاد می روند. تجربیات بهبود یافتگان به فرد معتاد کمک می کند تا روش های خودکنترلی و غلبه بر وسوسه های مصرف مواد کسب کند.

عبدالوند افزود: عملکرد درخشان این انجمن در درمان اعتیاد نشان می دهد که بسط و توسعه اینگونه روش ها در زمینه های دیگر نیز می تواند موثر واقع شده و با درمان نابهنجاری های اجتماعی افراد موجب ارتقاء کیفیت سطح عمومی و سلامت جامعه گردد.

در ادامه مدیر انجمن مذکور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن، فرصت را برای اعضا فراهم کرد تا به بیان تجربیات خود از دوران اعتیاد و دستاوردهای دوران بهبود پرداخته و از همدردان خود دعوت کنند که به این گروه ملحق شوند.

در پایان این مراسم تمامی شرکت کنندگان با قرائت سوگندنامه، به ادامه مسیر پاکی از اعتیاد متعهد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha