هفته خدمت‌محور در زندان‌های استان آذربایجان غربی

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی گفت:هفته قوه قضائیه باید خدمت محور و همراه با بیان عملکرد زندانبانی عالی اسلامی در دوران تحول به مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، مراد فتحی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه که با حضور اعضای شورای قضایی ستاد اداره کل زندانهای استان برگزار می شد با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ مبدا انقلاب اسلامی شد،اگر ما امروز استقلال داریم و ایران اسلامی ملجا ستمدیگان است همگی مرهون جانفشانی های امام راحل و فرزندان او در جبهه های مختلف از جمله مبارزه با رژیم ستم شاهی و سپس در دوران دفاع مقدس است.

فتحی افزود، یکی از مهمترین توصیه های امام راحل خدمتگزاری به مردم است و سیره عملی آن بزرگوار هم خدمت رسانی صادقانه و در خدمت مردم بودن بود و برماست که اکنون ادامه دهنده راه این بزرگ مرد تاریخ باشیم چرا که تکلیف شرعی و قانونی هم بغیر از این نیست.

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی گفت: بهترین زمان برای بیان و ارائه عملکرد زندان های استان هفته قوه قضائیه است چرا که در طول سال به لحاظ کثرت کاری این چنین امکانی فراهم نمی شود لذا باید نهایت بهره را از این ایام برد و هم در ارائه عملکرد و هم در افزایش میزان خدمت رسانی به مردم اقدام نمود.

مدیرکل زندان های استان به خدمت محور بودن هفته قوه قضائیه هم اشاره و گفت: رویکردها در زندان ها باید بر اساس خدمت رسانی به مردم باشد و در ایام این هفته با تمام توان در خدمت مردم بود و کار آنها را تسهیل نمود.

در این جلسه از اعضای برگزاری ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه خواست تا به نحو شایسته و در شان این هفته برنامه ها اجرا گردد.

مسئولین ستادی و اعضای شورای معاونین اداره کل زندان های استان هر کدام نکته نظرات خود را در خصوص برگزاری مراسم عنوان داشتند؛ از اهم برنامه هایی که فتحی به اجرای آنها در هفته قوه قضائیه تاکید کرد تجدید میثاق با آرمانهای شهداء،برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد شهری و روستایی، ارائه عملکرد اداره کل زندانها به صورت مفصل از طریق رسانه های جمعی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات زندانیان ، برگزاری میزخدمت در محل مصلی های کلیه شهرستانها و مساعدت در بازدید سراسری قضات از زندانهای استان،استفاده از فرصت تریبون نماز جمعه برای ارائه گزارش کار به مردم و دیگر برنامه های تدارک دیده شده بود.

42 برنامه مفصل طی صورتجلسه به زندانهای استان آذربایجان غربی اعلام و ابلاغ گردید تا هرکدام از مسئولین زندانها به فراخور امکانات و توانمندی بومی و منطقه ای نسبت به اجرای آن اقدام و هماهنگی لازم با برنامه ستاد اداره کل را داشته باشند .

دبیرخانه ستاد برگزاری مراسمات هفته قوه قضائیه در اداره کل زندانهای استان به ریاست مدیرکل زندانها و دبیری معاونت اداری و مالی از 16 خرداد ماه برپا می باشد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha