تجلیل از فرزندان دختر کارکنان زندان‌های استان کردستان

به مناسبت تولد حضرت فاطمه معصومه (س) ، دهه کرامت ، میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ، حضرت امام رضا علیه السلام و روز دختر طی مراسمی از فرزندان دختر کارکنان زندانهای استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در این مراسم مدیر کل زندانهای استان کردستان ، رئیس دادگستری شهرستان سنندج ، معاون دادستان دادسرای نظامی استان و همچنین مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج در جمع صمیمی همکاران زندانهای استان کردستان حضور داشتند .

در ابتدای مراسم مدیر کل زندانهای استان کردستان ضمن عرض تبریک ایام مبارک ذی القعده که مصادف با ولادت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه علیه السلام و دهه کرامت به حاضران در جلسه اظهار داشت: بنیاد خانواده از زمره ارکانی است که به صورت ویژه مورد توصیه بزرگان دین قرار گرفته و روز پنجم خرداد تحت عنوان نسیم مهر اقدامی ارزشمند از سوی سازمان زندانهای کشور در راستای حمایت از خانواده زندانیان در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است .

همچنین وی عنوان نمود که این روز نیز ، همچنانکه جشن گلریزان برای آزادی زندانیان معسر جرایم غیر عمد با نام ماه مبارک رمضان عجین شده است ، باید در اذهان مردم ایران حک شود تا از عزم ملی مردم بزرگوار سرزمین اسلامیمان برای حل مشکلات خانواده زندانیان اقدامات صحیح انجام داد و گام های بلند برداشت ، ایشان افزود: همکاران خدوم ، زحمت کش و تلاشگر عرصه زندانبانی الگوی صبر و خدمت می باشند.

وی در همین راستا از زحمات کلیه همکاران تقدیر کرد و گفت: خانواده همکاران پا به پای همسران‌شان به صورت غیر مستقیم یاری رسان برنامه های اصلاحی و تربیت هستند و این یاریگری و مددرسانی البته ستودنی است.
به همین منظور و به مناسبت دهه کرامت طی آئینی باشکوه از دختران کلیه همکاران استان کردستان با اهدا گل و لوح تقدیر و بسته فرهنگی تقدیر شد.
همچنین در طی این مراسم‌ شایسته از گروه تئاتر بند نسوان سنندج که منتخب زندان‌های استان کردستان بودند و در بیستمین جشنواره تئاتر زندانهای کشور به میزبانی استان فارس حائز مقام سوم شدند ، تقدیر به عمل آمد.
ضمنا در این مراسم مسئولان و همکارانی که در این افتخار سهیم بودند ، مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha