برگزاری جلسه مشترک شورای راهبری مهارت‌آموزی زندانیان استان کردستان

جلسه مشترک شورای راهبری مهارت آموزی زندانیان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، در دفتر مدیرکل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در این جلسه مدیرکل زندانهای استان کردستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای تعامل سازنده و همکاری مناسب مربیان و کارکنان مجموعه فنی و حرفه ای با زندانهای تابعه استان، برگزاری دوره های مهارت آموزی برای زندانیان را ستودنی دانست.

محمدی در این راستا اظهار کرد: توانمندسازی مهارتی زندانیان زمینه ساز عدم بازگشت پذیری و رجوع این افراد به آغوش خانواده و جامعه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان نیز در ادامه جلسه از برنامه ریزی برای افزایش ارائه آموزش های مهارتی در زندان های استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی زمینه لازم را برای مهارت آموزی بیشتر زندانیان واجد شرایط فراهم آوریم.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان در پایان جلسه توسعه بیش از پیش آموزش های مهارت آموزی در سطح زندان های تابعه را ضروری عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز زندانیان به گذراندن دوره های مهارتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می‌تواند در زمینه جذب مربیان مجرب و کار آزموده برای داخل زندانها، تعویض و جایگزینی وسایل و ابزارآلات فرسوده کارگاه ها و به روز نمودن امکانات و تجهیزات کلاس های آموزشی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha