اهتمام جدی بر اجرای دقیق اولویت‌های ترسیمی سازمان زندان‌ها

جوادی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی درجلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندانهای استان بر اهتمام جدی در اجرای الویت های 5 گانه سازمان زندانها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،جلسه شورای اداری و برنامه ریزی زندان های آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل زندان ها، معاونین، مسؤولین ستادی، رؤسای زندان های استان، مدیرنمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل زندان ها برگزار و اولویت های 5 گانه سازمان و نکات مورد تأکید رئیس سازمان زندان ها تشریح شد.

جوادی در ابتدای جلسه اشاره ای به تاکیدات ریاست سازمان زندان‌ها ی کشور کردو اظهارداشت: باید اقدامات ما در مجموعه زندان‌های استان بر اساس اولویت‌های سازمان و همراه با مستندات باشد.

وی اظهار داشت: دستیابی به اهداف سازمانی با کمک گروه های جهادی و مردمی می تواند تسریع گردد و از ظرفیت این گروه ها می بایست در تمامی حوزه ها اعم از اشتغال، درمان، فرهنگی، تهیه بسته های معیشتی و آزادی زندانیان استفاده کرد.

جوادی در ادامه نظم و انضباط در محیط کاری را یکی از عوامل مهم و شرط اصلی موفقیت برشمرد وافزود :هر چقدر که روی نظم و انضباط تسلط و کنترل بیشتری داشته باشیم، احساس توانمندی بیشتری در همه کارهای خود خواهیم داشت.

مدیر کل زندانهای استان همچنین در بحث پابند الکترونیک اضافه کرد: استفاده از پابند الکترونیکی راهکار مناسبی در جهت کاهش جمعیت کیفری، حضور زندانی در کنار خانواده و کاهش آسیب های زندان است روسای زندانها بایستی با توسعه بسترهای الکترونیکی و تعامل با مراجع قضایی تا حد امکان از این ظرفیت قانونی استفاده شود.

وی با اشاره به گسترش بیش از پیش خدمات الکترونیک زندانهای استان، افزود: بسترهای مناسبی برای دادرسی الکترونیک در زندانهای استان فراهم است و باید زندانها از این ظرفیت نهایت بهره را جهت کاهش هرچه بیشتر اعزام ها ببرند.

وی تصریح کرد: همه درخواست‌های زندانیان و خانواده‌ها به دقت رسیدگی و به مراجع قضایی یا ادارات و واحدهای زیرمجموعه زندان ارسال و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیر کل زندانهای استان نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه یک سازمان دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از این سرمایه ارزشمند توسط روسای زندانها گفت: باید با صیانت خود مانع از گرفتار شدن آنها در مشکلات شویم.

جوادی با تاکید بر اینکه کرامت خانواده زندانیان باید حفظ شود، افزود: خدمات قابل قبولی با تکریم به نیازمندان ارائه گردد چرا که خدمت به زندانیان و حتی خانواده های آنها نه تنها یک وظیفه سازمانی است بلکه به لحاظ شرعی و اخلاقی نیز تکلیفی است که برعهده ما نهاده شده و می بایست از این فرصت گرانبها بخوبی بهره گیریم .

 اهتمام جدی بر اجرای دقیق الویت های ترسیمی سازمان زندانهای کشور

 اهتمام جدی بر اجرای دقیق الویت های ترسیمی سازمان زندانهای کشور

 اهتمام جدی بر اجرای دقیق الویت های ترسیمی سازمان زندانهای کشور

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha