جشن حمایت از خانواده زندانیان و پویش «نذر هشتم» در تربت حیدریه برگزار شد

با فرارسیدن روز حمایت از خانواده زندانیان و دهه مبارک کرامت جشن نسیم مهر و پویش نذر هشتم با آزادی ۱۶ زندانی نیازمند در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی؛همزمان با دهه مبارک کرامت و در سالروز میلاد امام رضا (ع) و روز حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، مراسم جشن نسیم مهر و پویش نذر هشتم در شهرستان تربت حیدریه با حضور مسئولین زندان و جمعی از خیرین نیک اندیش برگزار شد.
جشن حمایت از خانواده زندانیان و پویش نذر هشتم در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

در پویش نذر هشتم ۱۶ زندانی نیازمند که با بدهی ۴۲۵ میلیون تومانی در زندان تحمل حبس میکردند ، با کمک های خیرین نیک اندیش به مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان و بخشش قسمتی از بدهی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان توسط شاکیان ، زمینه آزادی شان فراهم گردید.

برابر این گزارش، در حاشیه برگزاری جشن نسیم مهر،پس از تجلیل از خیرین نیک اندیش شهرستان، ۳۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان به خانواده زندانیان نیازمند اهدا گردید ودر پایان مراسم ،خانواده زندانیان طی ملاقات حضوری، ناهار را در کنار زندانیان خود صرف کردند.
جشن حمایت از خانواده زندانیان و پویش نذر هشتم در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

شایان ذکر است در پویش نذر هشتم که به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج(ع) با کمک های خیرین و نمازگزاران مساجد هشتم هر ماه برگزار میگردد از ابتدای طرح تا کنون ١٠٢٢ نفر از زندانیان معسر استان آزاد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha