اعزام ۸ تن از خانواده زندانیان اردبیل به مشهد مقدس

همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) به همت مسوولین زندان گرمی و با مساعدت خیرین نیک‌اندیش این شهرستان ۸تن از خانواده زندانیانی که تاکنون توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی نداشته‌اند در قالب کاروانی راهی این سفر معنوی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، به منظور حمایت معنوی از خانواده مددجویان، با همکاری مسوولین زندان شهرستان گرمی و جلب مشارکت خیرین، کاروانی ۸ نفره از خانواده زندانیان برای زیارت آستان مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، با اعلام این خبر افزود: خانواده مددجویان به ویژه افرادی که سرپرست آنان در زندان بسر می‌برند در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار داشته و نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی هستند.

وی یکی از اولویت‌های سازمان را حمایت از خانواده زندانیان عنوان کرد و گفت: علاوه بر کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند مددجویان، برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت پرورش شخصیت معنوی فرزندان این طیف از مددجویان برگزار می‌شود که یکی از آنان تدارک اردوهای زیارتی مخصوصا برای زائر اولی‌هاست.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل از خیرینی که زمینه این سفر معنوی را فراهم ساختند قدردانی کرد و این اقدام خداپسندانه را یکی از عوامل تاثیرگذار در کاهش آسیب‌های رفتاری علی‌الخصوص در بین فرزندان این خانواده‌ها دانست.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha