اشتغال مولد در زندان ها راه اندازی شود

دادستان مرکز هرمزگان بر فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها تاکید کرد و گفت: باید کارگاههای اشتغال مولد در زندان ها راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، علیرضا احمدی منش در نشست مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان بندرعباس افزود: در زندان ها فضا و نیروی ماهر برای اشتغالزایی وجود دارد و باید کارآفرینان توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند.
وی بیان داشت: خانواده زندانیان نیازمند هم باید شناسایی و با حمایت و آموزش مهارت های شغلی، از ورود آنها به چرخه جرم و آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.
دادستان بندرعباس ادامه داد: اولویت اول انجمن ها باید حمایت از زندانیان و خانواده های آنان باشد و برای توانمند سازی این قشر از ظرفیت خیرین و صنایع بزرگ استفاده کرد.
احمدی منش گفت: برای سال جاری هم باید هدف گذاری مناسبی صورت گیرد و با تدوین شاخص ها برای دستیابی به آن گام های جدی برداشته شود.
مدیرکل زندان های استان هرمزگان هم با اشاره به اینکه 421 خانواده با 1270 نفر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان بندرعباس هستند افزود: سال گذشته 7میلیاردو 900 میلیون تومان انجمن حمایت از زندانیان بندرعباس درآمدزایی داشت که 73 درصد آن برای خانواده زندانیان هزینه شد.
مصطفی کیشانی اظهار داشت: سال گذشته 101 نفر از زندانیان با مشارکت انجمن حمایت زندانیان بندرعباس آزاد و 269 نفر هم از طریق بخش خصوصی مشغول به کار شدند.
وی توسعه مشاغل خانگی برای خانواده زندانیان را از برنامه های سال جاری انجمن های حمایت عنوان کرد.

اشتغال مولد در زندان ها راه اندازی شود
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha