آیین معارفه معاون جدید اداره زندان دشتستان برگزار شد

در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندانهای استان بوشهر و رییس اداره بازرسی زندانها استان معاون جدید زندان دشتستان معرفی و معارفه گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این آیین نیکنام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل زندانهای بوشهر فرصت خدمت را توفیقی از جانب خدای متعال دانسته و گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بستری برای تامین رضایت مندی ارباب رجوع و حرکت در مسیر اهداف عالی سازمانی است و باید به بهترین نحو از این موقعیت برای خدمت بهره برد.

وی افزود: وجدان کاری، قانون مداری تکریم ارباب رجوع ورعایت حقوق شهروندی و تعامل مطلوب و موثر با بدنه مجموه و بهره مندی از ظرفیت های خوب برای توسعه خدمات و رفاه کارکنان و ارباب رجوع از مسائل مورد تاکید است.

نیکنام در ادامه ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین زندان دشتستان معاون جدید را دارای روحیه جهادی، کوشا و پیگیر دانسته و خواستار تعامل دو جانبه وی و مجموعه کارکنان گردید.

انصاری رییس بازرسی،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات هم همدلی ،وحدت وتلاش همه جانبه برای پیشبرد اهداف کاری و برنامه های زندان و بهره مندی از همفکری و تعامل واحد ها را از سوی معاون جدید زندان خواستار شد.

در پایان غلامرضا حیدری با اهدای حکم توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندانهای استان به عنوان معاون جدید زندان دشتستان معرفی گردید.

آیین معارفه معاون جدید اداره زندان دشتستان برگزار شد

آیین معارفه معاون جدید اداره زندان دشتستان برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha