رسالت انجمن حمایت زندانیان ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده زندانی است

علی استادی در جمع مدیران انجمن حمایت زندانیان استان مازندران بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده‌های آنان اشاره و مدیریت بر ارائه کمکهای معیشتی و حفظ کرامت خانواده زندانی را از دغدغه های سازمان زندانها برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، اولین جلسه هم اندیشی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان مازندران با حضور مدیرکل زندان های استان در شهرستان آمل برگزار شد.

"علی استادی" مدیرکل زندان های استان مازندران با اشاره به اهمیت کمک به زندانیان و خدمت به خانواده های بی سرپرست گفت: کار شما مدیران عامل انجمن، کار خاص و با اهمیت و از جایگاه معنوی ممتازی برخوردار است.

وی افزود: رسالت انجمن حمایت از زندانیان، ایجاد اشتغال پایدار و یاری رساندن به زندانیان و خانواده های آنان است .

"علی استادی" ضمن تمجید از عملکرد انجمن حمایت از زندانیان گفت: کار برای رضای خدا دلسردی ندارد، مطلع هستیم که اکثر شما مدیران عامل انجمن از اموال خودتان می بخشید و از دیگران برای کمک به زندانیان استمداد می طلبید .

وی تصریح کرد، دست یاری و کمک طلبیدن برای برآورده کردن حاجات و آرزوهای اقشار گرفتار و آسیب پذیر پاداش دنیوی و اخروی به همراه دارد که نصیب هر فردی نمی شود.

مدیرکل زندان های استان مازندران در این نشست ایجاد اشتغال پایدار و تولید محور در زندان و خارج از زندان را اولویت سازمان زندانها و برابر با سند تحول قضایی دانست .

وی افزود: برای تحقق اهداف سازمانی باید با برنامه ریزی صحیح و اجرای به موقع سیاستها و استفاده از تمام ظرفیتهای درون سازمانی وبرون سازمانی بهره جست .

استادی بیان کرد: قائل به ارائه خدمات صرفاً معیشتی و مقطعی یا توزیع سبد کالا جهت گذراندن امور زندگی بین خانواده زندانیان نیستیم و حفظ کرامت خانواده زندانی از دغدغه های سازمان است و در تلاشیم برای خانواده های زندانیان اشتغال پایدار ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده زندانی به نوعی حمایت از کانون خانواده و تقویت بروز هنجارهای اجتماعی در جامعه است. چرا که پس از آزادی زندانی زنجیره حمایت و هدایت فرد آسیب دیده گسسته نخواهد شد و بی شک با این تفکر موجبات سعادتمندی فرد و خانواده مهیا می شود.

رسالت انجمن حمایت از زندانیان ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده زندانی است

ابوطالب عابدی، معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های مازندان نیز انجمن حمایت از زندانیان را موسسه ای غیر انتفاعی خواند که با حمایت خیرین و نیکوکاران جامعه به افراد گرفتار

وی افزود: مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان موتور محرکه این انجمن محسوب می شوند که با طرح و ایده، ایجاد تعامل با گروه ها و نهادهای حمایتی و همچنین اشتغال زایی برای زندانیان و خانواده های آنان همت می گمارند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان مازندران ضمن تأکید بر تمرکز در تحت پوشش قرار دادن اکثریت خانواده های زندانی گفت: آنچه که در پروسه آغازین زندانی کردن سرپرست خانواده اهمیت دارد، رصد وضعیت خانواده زندانی و ارائه خدمات مناسب و شایسته جهت تحکیم بنیاد خانواده است .

وی همچنین بیان کرد: درآمد پایدار و ایجاد اشتغال ضامن تداوم ارائه خدمات به زندانیان و خانواده هاست و این افق روشن و برنامه ریزی پایدار از مهمترین سیاستهای سازمان زندانها محسوب می گردد .

در ادامه هر یک از مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان مازندران پیرامون اهداف، برنامه ها و دستور اصلی جلسه که ارتقاء وضعیت انجمن های حمایت از زندانیان بود، گفتگو و تبادل نظر کردند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha