بازدید مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان از زندان چابهار

 به منظور رصد نمودن برنامه های اجرایی زندان چابهار،محمد حسین خسروی مدیر کل زندان های استان به اتفاق رضا پیری رئیس اداره بازرسی و علیرضا میراولیایی جانشین یگان حفاظت زندان های استان با همراهی احمدرضا ستاری سرپرست زندان از ساختمان اداری،قرنطینه،اندرزگاه ها ، فروشگاه، آسایشگاه پرسنل وظیفه ،اندرزگاه نسوان و دیگر اماکن زندان چابهار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان،در این بازدید که بیش از4 ساعت به طول انجامید مدیر کل و هیئت همراه در بدو ورود به بند با اجرای برنامه توسط گروه موسیقی سنتی مورد استقبال واقع شد. در ادامه خسروی با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار و در جریان مسائل ومشکلات آنان قرار گرفت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

این مقام ارشد قضائی در جمع مددجویان گفت: اگر بخواهیم به صراط مستقیم و در نهایت راه نجات و رستگاری و عاقبت بخیری رهنمون شویم باید از فرامین الهی اطاعت پذیری کنیم.

وی در ادامه افزود: در زندان فضای اصلاح وتغییر رفتار فراهم است که امیدوارم از فرصت هایی که زندان در زمینه های فرهنگی و اشتغال در اختیارتان قرار می دهد نهایت استفاده وبهره برداری لازم را داشته باشید و همگی از این امکانات ، محیط ، آموزش وحرفه آموزی و... که در اختیارتان هست بهره کافی را ببرید و در این مدت با قرآن انس بگیرید تا در هنگام بازگشت به اجتماع با این تحولات درونی دیگر شاهد بازگشت مجدد شما به زندان ها نباشیم.

این مقام ارشد قضائی استان در دومین روز از حضور خود در شهرستان چابهار با کارکنان زندان جلسه پرسش و پاسخ برگزار کرد و در جمع پرسنل با اشاره به نظم و انضباط در امورات کاری،گفت: برنامه ریزی و تعهد به انجام شرح وظایف عامل اصلی موفقیت هر فرد است و هر کارمند در مجموعه همچون قطعه های پازل هست که در کنار هم وقتی قرار می گیرند تصویر واقعی و تصویر زیبا را به نمایش عموم می گذارند . برنامه ریزی جهت مددجویان،سربازان وظیفه و کارکنان به عنوان گروههای هدف را باید هدفمند و مستمر در دستور کار داشته باشیم .

در پایان کارکنان به بیان نقطه نظرات و درخواست هایشان پرداختند و مدیرکل زندان های استان با سعه صدر پاسخگوی مطالبات شدند .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha