آغاز تمرینات تیم ورزش‌های زورخانه‌ای زندانیان در زندان مرکزی بوشهر

در اجرای تفاهم فی مابین اداره کل زندانهای استان و هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای بوشهر و راستای نهادینه نمودن منش پهلوانی و ترویج فرهنگ مروت ، مردانگی و از خود گذشتگی در مسیر اصلاح و تربیت ، تمرینات گروه ورزش های پهلوانی مددجویان زندان مرکزی بوشهر جهت برگزاری مسابقات انتخابی مرحله کشوری با حضور مربی اعزامی هیئت ، در رشته های تیمی و انفرادی در سالن زورخانه شهدای خلیج فارس زندان مرکزی بوشهر آغاز شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر در این خصوص گفت: دراجرای اولویت های پنج گانه ابلاغی از سوی ریاست سازمان مبنی بر توسعه فعالیت های اصلاحی وتربیتی درون زندان ها ، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته که تمام برنامه های ورزشی طبق تقویم اجرای در زندان برای گروه هدف اجرای شود. وی افزود:شعار ورزش باستانی پرورش روح و جسم است به طوری که شیعیان معتقدند که زورخانه مسجد دوم شیعیان می باشد .

وی اضافه کرد : از اصلی ترین آداب زورخانه این است که ورزشکاران باید مواردی از قبیل فروتنی و از خودگذشتگی ، مروت، مردانگی ، سفره داری ، پاکیزگی و ... را رعایت و وجود چین مکانی در زندانها ،واجب و لازم است .

آغاز تمرینات تیم ورزش های زورخانه ای زندانیان در زندان مرکزی بوشهر

آغاز تمرینات تیم ورزش های زورخانه ای زندانیان در زندان مرکزی بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha