موضوع زندان‌زدایی از اهداف مهم قضات کهگیلویه است

رئیس زندان دهدشت در دیدارهایی جداگانه با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه بر تعاملات افزونتر و هم افزایی بیشتر در خصوص مسائل قضایی زندانیان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، محمدکریم سخنگو در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کهگیلویه در خصوص آمار موجودی زندانیان شهرستان، تعامل نزدیک زندان با دادگستری در خصوص بازدیدهای دوره‌ای قضات از زندان در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانیان و طرح پایش و طرح نظارت الکترونیک، اقدامات و فعالیتهایی در موضوع بازاجتماعی شدن زندانیان و همچنین درخواست راهکارهایی مناسب بر تعیین تکلیف زندانیان غیبتی و پیگیری مسائل قضایی زندانیان، گزارشی ارائه نمود.

وی گفت: هر چه تعامل ما بین زندان و مراجع قضایی بیشتر باشد مسائل و مشکلات زندان و زندانی نیز به طور ممحسوسی مرتفع خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه بر تعامل بیشتر زندان با مراجع قضایی در بحث کاهش جمعیت کیفری و اجرای دقیق طرح پایش و تسریع در حل مشکلات قضایی زندانیان با حضور مستمر قضات در زندان و جلسات شورای طبقه بندی و همچنین تعین تکلیف زندانیان غیبتی تاکید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت: بحث زندان‌زدایی مسئله‌ای است که مورد توجه قضات در راستای سیاست‌های کلی نظام، مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس محترم دستگاه قضائی است که در این خصوص توفیقاتی خوبی نیز کسب نموده ایم.

کریمی زاده دادستان شهرستان نیز در این جلسه بر لزوم پیگیری مشکلات زندانیان، خانواده های آنان و همچنین زندانیان غیبتی تأکید نمود.

انتهای خبر/

موضوع زندان زدایی از اهداف مهم قضات کهگیلویه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha