نشست هم‎اندیشی برگزاری جشن‎های «زیر سایه خورشید» در زندان مرکزی بوشهر

نشست هم اندیشی برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در زندان مرکزی بوشهر با حضور احمدخواه، هماهنگ کننده برگزاری این مراسم استانی، اسفندیاری رئیس زندان و عوامل فرهنگی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر ، در این نشست در خصوص برگزاری جشن های مجزا جهت زندانیان و خانواده های آنان ، تجلیل از تعدادی از خانواده های ولی دم که طی سالیان اخیر از حق قصاص خود گذشت نموده و حضور خادمین حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در جمع خانواده های ولی دم برنامه ریزی گردید .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر ، در این خصوص گفت : حضور خدام در مکانی همچون زندان که امکان تشرف و زیارت مددجویان به شهر مقدس مشهد وجود ندارد ، گامی بسیار مهم و پسندیده بوده که خوشبختانه چندین سال است که این مراسمات با حضور خادمین حرم تحت عنوان جشن های مردمی زیر سایه خورشید ترویج و راه اندازی گردیده است که خوشبختانه امسال این مهم نظر به همزمان شدن با روز ملی حمایت از خانواده زندانیان ، برای خانواده ها نیز برنامه ریزی گردیده است .

وی اضافه کرد : اجرای اینگونه برنامه های فرهنگی علاوه بر اثبات اینکه ما بر اقدامات معنوی و فرهنگی همچنان محکم و استوار ایستاده ایم ، باعث اثرگذاری و ریشه دار شدن برکات اینگونه فعالیتها در بین مردم و آحاد جامعه نیز خواهد بود .

نشست هم اندیشی برگزاری جشن های زیر سایه خورشید در زندان مرکزی بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha