دیدارفرمانده لشکر۶۴ و مشاور فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بامحکومین نظامی ارومیه

فرمانده لشکر۶۴ ارومیه و مشاور فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در داخل بند نظامی وگفتگو برای کلیه محکومین نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان واجد الشرایط تسهیلات قانونی ۵ روز مرخصی تشویقی اعطا گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی،با هماهنگی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان هیاتی از فرماندهان و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی علیزاده معاون دادسرای نظامی از بازداشتگاه ارومیه بازدید کردند.

سرتیپ طبرخونی فرمانده لشکر۶۴ ارومیه و رحمانی مشاور فرهنگی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از مسئولین حقوقی و قضایی از بازداشتگاه محکومین نظامی استان آذربایجان غربی بازدید و با محکومین نظامی دیدار و گفتگو نمودند

در این دیدار ضمن تقدیر از اهم فعالیت های عالی در بهداشت محیط مناسب و محل نگهداری طبقه بندی شده همراه با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی روزانه از نوع برخورد و عملکرد مسئولین بازداشتگاه تقدیر شد.

همچنین با حضور در داخل بند نظامی با مددجویان گفتگو و به مشکلات و درخواست آنها رسیدگی و به برای کلیه محکومین نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان که شرایط بهره مندی از تسهیلات قانونی را دارند ۵ روز مرخصی تشویقی اعطا گردید.

دیدارفرمانده لشکر۶۴ومسئولین فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بامحکومین نظامی در ارومیه

سرتیپ طبرخونی با تقریر دفتر یادبود بازداشتگاه ارومیه از اقدامات عالی مسئولین زندانهای استان تقدیر نمود در پایان بسته حمایتی نقدی به کادر و پرسنل وظیفه زندانی اهدا و از فعالین فرهنگی و مسئولین بازداشتگاه ارومیه تقدیر بعمل آمد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha