حرفه‌آموزی در زندان باعث بازسازی شخصیت زندانیان می‌شود

جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بوشهر با حضور موسوی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان ، زارع مدیر بنیاد تعاون زندانیان بوشهر ، اسفندیاری رئیس زندان و کارشناسان مربوطه برگزار و سپس از فضای کارگاهها و مراکز آموزشهای فنی و حرفه ای در بخش مردان بازدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،این جلسه با هدف راه اندازی کارگاههای تولیدی به خصوص خیاطی و ساماندهی چگونگی خرید محصولات تولیدی به خصوص استفاده از بخش خصوصی تشکیل گردید .

در این جلسه ابتدا اسفندیاری ، رئیس زندان در خصوص مقوله اشتغال زندانیان عنوان کرد : با توجه به تاثیرات ایجاد شغل و درآمد بر کاهش مشکلات زندانیان و خانواده آنها و به تبع آن کاهش ارتکاب مجدد جرم ، باید با جذب سرمایه و توان و ظرفیت های سرمایه گذاران سطح جامعه و کارآفرینان به توسعه آن کمک کرد .

سپس موسوی ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای بوشهر نیز ، با استقبال از هر طرح و برنامه جهت اشتغال زایی زندانیان بیان کرد : حرفه آموزی و اشتغال در زندان ، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می شود و تقویت توانمندی و امیدوار کردن زندانیان امری واجب و ضروری است .

وی همچنین اشتغال زایی زندانیان را راهکاری مناسب برای فراگیری حرفه و شغل در دوران محکومیت و زمینه ساز عدم برگشت مجدد مجرمین به زندان عنوان کرد .

حرفه آموزی در زندان ، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می گردد

حرفه آموزی در زندان ، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می گردد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha