موافقت با مرخصی 19 نفر از مددجویان در زندان مراغه

رئیس دادگستری ودادستان شهرستان ملکان به همراه جمعی از قضات با حضور در زندان مراغه به 19 زندانی مرخصی و به 8 نفر دیگر نیز امتیاز رای کار جهت اشتغال در کارگاهها صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ، رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادسرا و دادگستری شهرستان ملکان در بازدید از زندان مراغه در جریان فعالیت های جدید عمرانی، بهسازی و توسعه ای زندان مراغه قرار گرفتند و پس از آن در دیدار با زندانیان حوزه قضایی ملکان، به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.

به گفته جعفری رئیس زندان مراغه، بازدیدماهیانه قضات حوزه های قضایی مختلف از زندان مراغه در جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنان به صورت مستمر صورت می گیرد که این دیدارها منجر به حل مشکلات قضایی بسیاری از آنان می گردد.

وی ادامه داد :در این راستا با رایزنی با مقامات قضایی به زندانیان ۳ ماه مانده به پایان حبس، مرخصی منجر به آزادی و برای برخی دیگر نیز امتیاز مرخصی آیین نامه ای و نیز امتیاز رای کار و اشتغال به کار جهت اشتغال در کارگاه های قالیبافی زندان و کارخانه ها اعطا می گردد.

موافقت با مرخصی 19 نفر از مددجویان در زندان مراغه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha