تشریح اولویت‌های 5 گانه سازمان زندان‌ها در جلسه شورای برنامه‌ریزی زندان‌های آذربایجان شرقی

مدیر کل زنداهای استان آذربایجان شرقی به منظور عملیاتی نمودن اولویت های 5 گانه ابلاغی ریاست سازمان زندانهای کشور با اعضای شورای برنامه ریزی جلسه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان شرقی ،جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی با حضور جوادی مدیر کل زندانهای استان ،روسای ستاد اداره کل و روسای زندانهای استان تشکیل شد.

در این جلسه مدیر کل زندانهای استان به تشریح هریک اولویت های 5 گانه سازمان زندانهای کشور به نسبت ظرفیت های زندانهای استان پرداخت و به منظور عملیاتی شدن این اولویت ها تمهیدات لازم گرفته شد.

جوادی با بیان اینکه از زمان ابلاغ اولویت ها کارگروه ها به صورت فعال شروع بکار کردند خاطر نشان کرد : امیدوارم روسای ستاد اداره کل و روسای زندانها با استفاده بهینه از همکاران خلاق و باانگیزه در پیشبرد اهداف والویت سازمانی قدم موثری را بردارند چرا که استفاده درست از خلاقیت همکاران یکی از شاخصه های کلیدی در عملیاتی شدن این اولویت ها خواهد بود.

شایان ذکر است الویت های سازمان زندانهای کشور در سال 1402 به قرار ذیل است:

  1. استفاده حداکثری از ظرفیت مصوبه مولدسازی با رویکرد: انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تامین تجهیزات امنیتی و هوشمند.
  2. ساماندهی نحوه نگهداری زندانیان دارای جرایم خشن، سارقین سابقه‌دار و مجرمین حرفه‌ای با رویکرد ارتقاء کارکرد حبس.
  3. توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و حمایتی با هدف کاهش آسیب و بازاجتماعی شدن زندانیان مبتنی بر توانمندسازی، اشتغال تولیدمحور، سلامت فراگیر.
  4. ارتقاء سطح انگیزش و بهره‌وری نیروی انسانی در شغل سخت و پرصعوبت زندانبانی با رویکرد ساختارکارآمد، آموزش پویا، توسعه رفاهیات.
  5. توسعه بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تاسیسات نوین درجهت کاهش جمعیت کیفری بصورت هدفمند، فعال و متوازن

تشریح اولویت های 5 گانه سازمان زندانها در جلسه شورای برنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

تشریح اولویت های 5 گانه سازمان زندانها در جلسه شورای برنامه ریزی زندانهای آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha