اشتغال مولد برای ۲۶۵۸ مددجو در زندان‌های آذربایجان‌غربی

مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در اولین روز هفته کار و کارگر از چند واحد صنعتی و تولیدی ارومیه بازدید و با مددجویان مشغول به کارتولیدی در این واحدها دیار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بمناسبت آغاز هفته کار و کارگر مدیرکل زندان های استان از چند واحد تولیدی طرف قرار داد اشتغال مددجویان در ارومیه بازدیدکرد.

در این بازدید از مراکز تولید صنایع غذایی ؛ بسته بندی و تبدیلی بخش خصوص در حاشیه شهر ارومیه مدیرکل زندانها در خصوص نحوه بکارگیری و اشتغال مددجویان و نحوه پرداخت حق الزحمه و امکانات رفاهی و حمایتی بررسی های میدانی را با حضور صاحبان کارخانه های انجام داد

وی ضمن بازدید از مراحل اشتغال زندانیان در واحدهای تولیدی و مصاحبه با زندانیان به درخواست مددجویان رسیدگی نمود

وی در ادامه بازدی گفت : هر ماه میانگین بیش از ۵۵ میلیارد ریال حق الزحمه برای مددجویان مشغول به کار تولیددر واحد های اشتغال پرداخت می شود وی با تقدیر از پشتیبانی های قانونی و حمایت قضایی ریاست کل دادگستری و دادستان های استان گفت بی شک موفقیت رتبه برتر کشوری در ایجاد فرصت اشتغال برای بخش زیادی از زندانیان و اجد الشرایط به همت دلگرمی های و نگاه والای مراجع قضایی استان می باشد .

در ادامه مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی به آمار اشتغال مددجویان بعد از اعمال عفو مقام معظم رهبری در پایان سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و با تشریح حوزه های اشتغال زندانیان گفت : ۱۳۵۸ نفر زندانی با ایجاد شرایط قانونی و نظارت مستمر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشغول بکار مولد می باشند

وی گفت ازآمار ۲۶۵۸ نفر آمار زندانیان اشتغال بکار ۵۹۶ نفر در کارگاه های داخل زندان و ۷۰۴ نفر مددجو به صورت اشتغال بکار نشسته در داخل اندرزگاه ها مشغول هستند.

مراد فتحی روز دوشنبه به همراه مسئول اشتغال استان و رئیس مرکز اشتغال زندانیان ارومیه از کارخانجات صنایع غذایی آفتاب با اشتغال ۱۴۷ نفر زندانی ، مجتمع بسته بندی آرمان پرتو با ۲۹ نفر مددجو اشتغال بکار و کارخانه نم باران و کاگاه تولید فرش دستباف بازدید کرد.

انتهای خبر/

 اشتغال مولد۲۶۵۸ نفر مددجو در زندان‌های آذربایجان‌غربی  اشتغال مولد۲۶۵۸ نفر مددجو در زندان‌های آذربایجان‌غربی  اشتغال مولد۲۶۵۸ نفر مددجو در زندان‌های آذربایجان‌غربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha