قطع چرخه بزهکاری با همدلی نهادهای حمایتی از خانواده زندانیان نیازمند امکان‌پذیر است
سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی

سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بامدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی  دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل زندان های استان با فتحی مدیرکل دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار در راستای تعامل و بررسی مسائل و مشکلات زندان های استان و بهبود وضعیت اداره مراکز تامینی و تربیتی با حضور سید سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در محل کار مدیرکل زندان های استانبرگزار شد.

ذاکر در این دیدار اظهار کرد: هرچند زندانیان بواسطه تعالیم اصلاحی و خدمات رفاهی در زندان با بهترین سطح رعایت حقوق بشری مواجه هستند ولی خانواده های آنان بدلیل فقدان سرپرستشان در مشکلات و سختی ها بسر می‌برند که لازم است از سوی همه ی دستگاه‌ها و نهادهای متولی از آنها حمایت شوند تا چرخه آسیب بزهکاری تکرار نگردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زندانهای استان گفت: نمایندگان مجلس خادمان مردم و نظام می باشند و در راستای رسالتی که عهده دار هستند تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات جامعه بالاخص اقشار نیازمند و آسیب پذیر به کار خواهند گرفت.

ذاکر با اشاره به برگزاری جشن های باشکوه گلریزان در شهرستان ارومیه و تمام نقاط استان از خیرین و نیکوکارانی که به نیازمندان و زندانیان غیر عمد کمک می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha