اجرای اولویت‌های ۵ گانه سازمان در زندان‌های زنجان با جدیت درحال پیگیری است

اولین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان با حضور کلیه اعضاء و به ریاست مدیرکل در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران عرصه اصلاح و تربیت گفت:کار در مجموعه زندان ها نیازمند روحیه جهادی است و پرسنل خدوم زندان های زنجان نیز توانستند به خوبی از عهده مسئولیت خطیر برآیند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی افزود: در کنار تلاش های شبانه روزی و بی‌ وقفه همکاران، کار اداری و اجرایی مستلزم مستندسازی دقیق جهت ارائه گزارش بر اساس شاخص های تعیین شده بوده، که ضروری است کلیه مسئولین ستادی و زندان ها در کنار عملیاتی نمودن برنامه‌ها و اولویت‌های سازمانی ،بادقت نسبت به ثبت و ضبط فرآیندهای اجرایی اقدام نمایند.

مدیرکل زندان های زنجان ضمن اشاره به اولویت های پنج‌گانه سازمان در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای ابلاغ الویت های پنجگانه، کارگروه های مرتبط در ستاد اداره کل تشکیل و روند اجرای دقیق ریز برنامه‌های این اولویت ها در استان در حال اجراست.

پیگیری مشکلات کارت های بانکی زندانیان، انتقال سریع زندانیان غیر بومی ،ضرورت ثبت اشتغال نشسته زندانیان و توجه به موضوعات امنیتی زندانها از محورهای مورد تاکید مدیر کل زندان های زنجان در جلسه شورای اداری بود.

لازم به توضیح است در پایان این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در حوزه مسئولیتی پرداخته و مدیر کل زندان های زنجان نیز راهکارهای لازم برای حل و فصل مشکلات مطروحه را ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha