تجلیل از مددجویان فعال فرهنگی در ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی بوشهر

طی مراسمی با حضور شفیعی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان، سلیمانی معاون زندان، فرمانده یگان حفاظت و مسئول فرهنگی زندان مرکزی بوشهر از مددجویان فعال عرصه های مختلف فرهنگی تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در این مراسم که در محل نمازخانه پرسنل اجرا گردید ، با همکاری انجمن حمایت از زندانیان استان ، از تعداد 11 نفر از فعالین با اهداء هدایای مادی قدردانی و در نظر است از تعداد 40 نفر دیگر نیز طی مراسماتی جداگانه تجلیل گردد .

شفیعی ، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بوشهر در جمع مددجویان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضیلت رمضان گفت : این انجمن آمادگی خدمت رسانی در زمینه های مختلف به خانواده های محترم مددجویان را دارد که مستلزم است مددجویان محبوس در زندان زمینه راهنمایی خانواده های خود جهت تحت پوشش قرار گرفتن را فراهم نمایند .

سلیمانی ، معاون زندان مرکزی بوشهر نیز ، در این مراسم گفت : اهمیت قائل شدن به مددجویان فعال در زندان ، موجب اصلاح و تربیت و بازاجتماعی شدن هرچه سریعتر آنان و دیگر مددجویان به زندگی سالم خواهد شد .

وی افزود : با هدایت و رهنمود شدن مددجویان به سمت کارهای مثبت و ایجاد انگیزه در بین آنان به زندگی سالم ، امیدواریم بتوانیم در راه نیل به اهداف عالی سازمان گام برداریم .

تجلیل از مددجویان فعال عرصه های مختلف فرهنگی در ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی بوشهر

تجلیل از مددجویان فعال عرصه های مختلف فرهنگی در ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha