بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان بر روی ریل پیشرفت

حمیدرضا سانگرد مدیر ارزیابی عملکرد و حسابرسی بنیاد تعاون کشور و هیأت همراه ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان نظیر فروشگاه‌ها، مزارع، باغات، کارگاه‌های اشتغال، در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان، گفت: فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان استان بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مدیر ارزیابی و عملکرد به همراه هیأت همراه، ضمن حضور در نمایندگی بنیاد تعاون کرمان، از باغات پسته شهربابک، کارگاه تراش سنگ‌های زینتی زندان سیرجان، اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کبوترخان، کارگاه‌های خیاطی، قالیبافی، پادری، تولید لامپ، فیلترسازی، کارتن‌سازی و تولید تجهیزات پزشکی در زندان مرکزی کرمان، بازدید کردند.

حمیدرضا سانگرد ضمن ابراز خرسندی از احداث کارخانه تولید مربا تحت برند حامی در مؤسسه کشت و صنعت ماهان، گفت: این کارخانه، اولین کارخانه تولید مربا با این برند در سطح کشور است که با همت بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان در حال تأسیس می‌باشد. وی افزود: تلاش و پیگیری مدیرکل زندان‌های استان و مدیریت بنیاد تعاون کرمان، قابل تقدیر است.

در ادامه، مدیرکل زندان‌های استان در جلسه‌ای با حضور مسئول تیم بازرسی بنیاد تعاون زندانیان کشور، ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از تیم ارزیابی، گزارشی از فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان در زمینه‌های اشتغال مولد و گسترش اشتغال در زندان‌ها ارائه کرد.

حمیدرضا سانگرد، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان، از مسئولین و دست‌اندرکاران این مجموعه، قدردانی کرد. وی با ارائه گزارشی از بازدیدها، گفت: فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان استان بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است که با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم کرد.

در پایان حضار، به بیان راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات و موانع بنیاد تعاون، پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha