دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری و مقامات قضایی با زندانیان زندان یاسوج

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از زندان مرکزی یاسوج درخواست‌ها و مطالبات زندانیان را مورد بازبینی و رسیدگی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، در بازدید رئیس کل دادگستری به همراه معاون نظارت بر حفظ حقوق شهروندی، دادستان، قضات اجرای احکام کیفری و ناظر زندان از زندان مرکزی یاسوج دستورات لازم برای رسیدگی به مطالبات حقوقی زندانیان صادر شد.

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری در بین زندانیان تصریح کرد: دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌های موجود و با اتکاء به قوانین موضوعه، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره در خصوص زندانیان، از طریق بازدیدهای مستمر از زندان و دیدار با زندانیان و استماع مشکلات و مطالبات آنان، همواره در اجرای صحیح و کارآمد حبس، اصلاح مرتکبین جرم و اعمال نهادهای اصلاحی و ارفاقی و توجه به حقوق شهروندی زندانیان و خانواده‌های آنان، اقدامات موثری انجام داده که نتایج مؤثری در پی داشته است.

در این بازدید که در معیت منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و مجموعه مدیریتی زندان صورت گرفت ، زندانیان در فضایی آرام و صمیمی بصورت چهره به چهره، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را مطرح و از خدمات مشاوره قضایی و دستورات رئیس کل دادگستری و قضات همراه به منظور تسریع در پیگیری موارد مطروحه بهره‌مند شدند.

انتهای خبر/

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی با زندانیان زندان یاسوج

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری و مقامات قضایی با زندانیان زندان یاسوج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha