پزشکان جهادی عید فطر را در زندان‌های کردستان جشن گرفتند

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۱۴ پزشک متخصص در قالب گروه‌های جهادی ومردم نهاد با حضور در زندان مرکزی سنندج، کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان، خدمات درمانی به مددجویان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان از حضور آتش به اختیار گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی در زندان مرکزی سنندج خبر داد و گفت: در اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان، علاوه بر کلیه خدمات داندانپزشکی با حضور متخصصین داخلی، قلب و عروق و همچنین متخصصین زنان و زایمان خدمات مختلفی به مددجویان ارائه شد.

 پزشکان جهادی عید فطر را در زندان‌های کردستان جشن گرفتند

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی و نهادهای مردمی وابسته به دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج، کانون اصلاح و تربیت و همچنین بند نسوان بیش از ۱۲۰ مددجو را ویزیت و مورد معایانات پزشکی قرار دادند، گفت: در بند نسوان نیز گروه‌های جهادی شامل متخصصین زنان و زایمان تعدادی از مددجویان زن را نیز ویزیت کردند.

 پزشکان جهادی عید فطر را در زندان‌های کردستان جشن گرفتند

گفتنی است سال گذشته گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف داخلی، عمومی و روانشناسی با حضور مستمر در زندان‌های استان خدمات درمانی شایانی به مددجویان ارائه کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha