زندان فرصتی برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است

مدیرکل زندان‌های فارس با حضور در بازداشتگاه قیروکارزین از اندرزگاه های مختلف بازدید با زندانیان، پرسنل و سربازان وظیفه به صورت جداگانه دیدار و عیدسعید فطر را به آنان تبریک گفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس؛ اسحاق ابراهیمی در محل اندرزگاه های بازداشتگاه قیروکارزین، در جمع زندانیان ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: گرچه زندانیان با ارتکاب جرم و برابر قانون و به دستور مرجع قضایی به زندان معرفی شده‌اند و با محدودیت مواجه هستند اما می توان از این محدودیت ها، فرصت احیاء نفس، شخصیت و مهارت زندگی ساخت، و حضور در دوره های آموزشی جاری زندان از جمله این فرصت هاست که کمک می کند فرد بازگشت سعادتمندانه به جامعه داشته باشد.
وی افزود: کسانی که در دوره های فنی و مهارتی موفق به کسب گواهی شوند، پس از آزادی از تسهیلات قرض الحسنه جهت اشتغال و راه اندازی کسب و کار شرافتمندانه بهره مند شوند.
مدیرکل زندانهای فارس همچنین با اشاره به وجود باغات و کشاورزی در شهرستان قیروکارزین تصریح داشت: با وجود باغات و مزارع کشاورزی نباید شاهد وقوع جرم باشیم.

زندان فرصتی برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است

در ادامه این بازدید ۳ ساعته مدیرکل زندان های فارس با حضور در آسایشگاه کارکنان وظیفه ضمن ارائه توصیه های امنیتی و حفاظتی تعداد ۲۴کارت هدیه ۳۰۰هزار تومانی به کارکنان شیفت و سربازان وظیفه به مناسبت عید سعید فطر اهداء کرد.

زندان فرصتی برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است
در ابتدای این بازدید حسینی سرشت رئیس بازداشتگاه قیروکارزین گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بازداشتگاه ارائه کرد.

شایان ذکر است این بازدید با حضور سرپرست اداره فنی مهندسی اداره کل و رییس زندان فیروزآباد انجام شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha