برگزاری آیین خانوادگی «ضیافت افطاری» ویژه کارکنان زندان‌های استان یزد

همزمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، آیین ضیافت افطاری کارکنان زندان‌های استان به همراه خانواده برگزار و از روزه اولی‌ها و نفرات برتر مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، آیین ضیافت افطاری کارکنان زندان‌های استان به همراه خانواده با حضور مسئولین در هتل راه و ما برگزار و در پایان از روزه اولی‌ها و نفرات برتر مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان تقدیر شد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به اینکه شغل زندانبانی در طول تاریخ کاری سخت و دشوار بوده و هست بیان نمود: اما خدا را شاکریم که در زندان‌ها خدمت می کنیم چراکه در راستای آیه شریفه "و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا" که نماد سازمان زندانهاست گام برداشته ایم تا با اصلاح و تربیت و احیا حتی یک زندانی آخرت خود را بتوانیم بسازیم و خدمتی بزرگ به بشریت نماییم.

مقبلی با بیان به اینکه 37 سال از تاسیس سازمان زندانها می گذرد گفت: پرسنل زندان ها سخت ترین زمان خدمت خود را در دوره ویروس کرونا تجربه کردند و در حالی که تمامی کارکنان دولت دورکاری و یک سوم و دو سوم خدمت می کردند زندان‌ها بیش از گذشته در محل خدمت حضور داشتند و با سختی‌ها و محدودیت‌های برنامه‌های اصلاح و تربیت این عرصه متوقف نگردید و با شیوه ها جدید اجرای نمودند.

وی در پایان از حمایت‌های بی دریغ خانواده‌ها قدردانی نمود و نقش آنها را محقق شدن اهداف و رسالت‌های سازمانی یادآور شد.

انتهای خبر/

برگزاری آیین «ضیافت افطاری» ویژه کارکنان زندان‌های استان به همراه خانوادهبرگزاری آیین «ضیافت افطاری» ویژه کارکنان زندان‌های استان به همراه خانواده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha