مددجویان برتر مسابقات جام رمضان در ندامتگاه تهران بزرگ تقدیر شدند

مسابقات جام رمضان ویژه مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ در رشته‌های ورزشی فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، دارت، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با توجه به اینکه ورزش به عنوان راهکار اصلی پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها شناخته می‌شود و حضور پر رنگ آن در زندان زمینه‌ساز تغییر روحیه زندانیان خواهد بود، یک دوره مسابقات جام رمضان ویژه مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

تجربه نشان می دهد، زندان‌هایی که فعالیت ورزشی کمتری داشته‌اند هزینه درمانی بالایی را متقبل شده‌اند زیرا ورزش ابزار مناسبی برای تندرستی و تغییر رفتار زندانیان به شمار می‌آید، همچنین فعالیت‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های گروهی فشارهای ناشی از تحمل حبس را کاهش می‌دهد.

به منظور ارج نهادن به ایام پرفیض و برکت رمضان و در جهت ترغیب مددجویان به فعالیت بدنی، مسابقات جام رمضان ویژه مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ با شرکت 24 تیم در رشته فوتسال، 12 تیم در رشته والیبال، 28 تیم در رشته فوتبال گل کوچک، 65 نفر در رشته شطرنج و 64 نفر در رشته تنیس روی میز برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که مدیر این مرکز و جمعی از مسئولان فرهنگی زندان حضور داشتند با اهداء جایزه و لوح تقدیر از برترین ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha