امضای تفاهم‌نامه همکاری زندان جیرفت و مرکز تحقیقات‌وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان

در راستای توسعه اشتغال پایدار زندانیان، تفاهم نامه همکاری مشترک زندان جیرفت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، محمدرضا شریفی، رئیس زندان شهرستان جیرفت، ضمن تشکر از همکاری کارشناسان و اساتید مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان، گفت: آموزش و ارتقای سطح مهارت زندانیان، ساز و کاری مناسب برای بازپروری و فراهم نمودن زمینه اشتغال پایدار آنهاست.
شریفی در خصوص اهداف این تفاهم‌نامه، بیان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بومی کشاورزی، استفاده از تولید محتواهای آموزشی برای مددجویان، توسعه آموزش‌ها و رشته های جدید بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در منطقه جنوب کرمان برای زندانیان و پرسنل وظیفه و فراهم کردن زمینه‌ اشتغال پایدار زندانیان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی آنان است.
احمد آئین، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان با تأکید بر بهبود و استمرار همکاری مشترک در راستای آموزش و مهارت آموزی کاربردی زندانیان و پرسنل وظیفه، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات لازم، این مرکز آمادگی دارد تا به صورت آنلاین دوره‌های آموزشی پیشرفته کشوری، برای زندانیان برگزار نماید.
شایان ذکر است رییس زندان جیرفت، با اهداء لوحی از همکاری و تلاش‌های رئیس مرکز و مسئولین مربوطه، در خصوص ارتقاء سطح مهارت زندانیان شهرستان جیرفت تقدیر کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha