زندان باز سنندج فرصتی مغتنم برای افزایش اشتغال زندانیان است

مدیرکل زندان‌های استان کردستان در بازدید از پروژه‌های زندان باز سنندج بر توسعه این پروژه در حوزه های مختلف کاری تاکید کرد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان با توسعه کارگاه‌های تولیدی در این مجموعه، هم زمینه ساز بازاجتماعی کردن زندانیان را فراهم می‌کند و هم اهداف عالیه سازمان مبنی بر توسعه و گسترش اشتغال زایی را تحقق می‌بخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان به همراه سرپرست بنیاد تعاون زندانیان کردستان و چند تن دیگر از کارشناسان اشتغال اداره کل، از پروژه‌های کشاورزی و گلخانه‌ای سرخه دزج سنندج بازدید کرد.

محمدی در این بازدید ضمن تاکید بر توسعه اشتغال زندانیان جهت بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه، افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان با توسعه کارگاه‌های تولیدی در این مجموعه، هم زمینه ساز بازاجتماعی کردن زندانیان را فراهم می‌کند و هم اهداف عالیه سازمان مبنی بر توسعه و گسترش اشتغال زایی را تحقق می‌بخشد.

زندان باز سنندج فرصتی مغتنم برای افزایش اشتغال زندانیان

مدیر کل زندان‌های کردستان با بیان این مطلب که تولیدات گلخانه‌ای در این مرکز باید افزایش یابد، اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان رای باز با استفاده از ظرفیت‌های موجود و واگذاری کارگاه‌های تولیدی به مددجویان به منظور ترغیب و توسعه تولیدات و درآمدزایی بیشتر برای مددجویان، گام ارزشمندی در تحقق بازسازی شخصیت به خطا رفته مددجویان و همچنین حمایت از خانواده‌های آنها است.

گفتنی است ۸۱ هکتار از اراضی ملی روستای سرخه دزج شهرستان سنندج از سوی اداره کل منابع طبیعی استان در راستای اجرای طرح طوبی به بنیاد تعاون زندانیان استان واگذار شده که در مجموع منجر به ایجاد اشتغال برای ۲۰ زندانی رآی باز در شهرستان سنندج شده است.

زندان باز سنندج فرصتی مغتنم برای افزایش اشتغال زندانیان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha